تکنیک های برندسازی محصول با طراحی وب سایت

بهترین روش و کم هزینه ترین راه برای برندسازی محصولات و خدمات استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مثل : طراحی وب سایت ، اینستاگرام، سئو سایت و آپارات …. می باشد. با برندسازی محصولات، شما اعتبار بیشتری برای خرید مشتریان و اعتماد سازی مخاطبان را افزایش میدهید. طراحی سایت اصفهان برای شروع برندسازی کسب وکار شما با تبلیغات هدفمند تضمین فروش چند برابری را به شما میدهد.
برای شما هم پیش آمده در مواقعی به صورت هیجانی و بدون هیچ منطقی یک محصول یا خدماتی خریداری می کنید، همیشه در قلب مشتری حس خرید ایجاد می شود شما باید بتوانید با برندسازی ارتباط عمیقتری با مشتریان خود داشته باشید. در این مقاله به صورت مفصل در مورد برندسازی با طراحی سایت اصفهان صحبت می کنیم با تیم موج دیجیتال همراه باشید.
برند چیست؟
برند فقط نام تجاری یک کسب و کار نیست، معنی و مفهوم بیشتری دارد. تمایز بودن محصول شما در برابر سایر رقبا و البته با برنامه دقیق و از قبل طراحی شده انجام میگیرد. به عبارت دیگر: برند نام کسب و کار که با یک نام منحصر بفرد و هویت قوی در ذهن مشتری قرار می گیرد یا داستانی است که یک کسب و کار می خواهد بازگو کند..
نحوه ساخت برند با طراحی سایت:
1- شناسایی مخاطبان هدف
قبل از شروع برندسازی برای کسب و کار خود و انتخاب نام برند این سوالات را از خودتان بپرسید:
- مخاطبان شما خانم هستند بیشتر یا آقا؟
- محصول شما چه نیازی در جامعه برطرف می کند؟
- میانگین سن خرید محصول شما بین چه عددی است؟
- استراتژی قیمت گذاری را چطوری تعیین کنم؟
همه جا نور است ولی نوری می تواند آهن را سوراخ کند که از یک ذربین عبور کند. پس قرار نیست برای برندسازی محصول شما کل جامعه را پوشش دهید قرار با طراحی سایت و محصولاتی که داخل وب سایت قرار می دهید نیاز افرادی از جامعه را برطرف کنید.
2- سئو و بهینه سازی سایت با توجه به نام برند
زمانی که شما طراحی سایت اصفهان و سئو سایت اصفهان را با اصول قوانین گوگل انجام میدهید می توانید نام برند کسب و کار خود را با بهینه سازی سایت در نتایج اول گوگل قرار دهید. با سئو سایت شما در وب سایت خود از گوگل ورودی دریافت می کنید و برند شما با وب سایت بهتر در ذهن مخاطبان قرار می گیرد.
3- تحلیل رقبا در وب سایت و اینستاگرام
بعد از اینکه مخاطبان هدفمند خود را در وب سایت و اینستاگرام شناسایی کردید حالا بررسی کنید کدام موسسه ها و سازمان ها بازار هدف شما را گرفته اند. برای شروع اینکار شما در اینستاگرام با هشتگ های مربوطه در آن زمینه کسب و کار شروع به جستجو کنید و برخی پیج اینستاگرام های معروف در آن زمینه را پیدا میکنید.
یکی از روش ها خوب برای تحلیل رقبا در همه جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف کسب و کار رقبا می باشد. شروع به یادداشت کردن نقاط ضعف و قوت رقبای خود کنید برند سازی در وب سایت و اینستاگرام با تحلیل دقیق تری روبرو است البته شما باید ابزار تحلیل بازار رقبا را به خوبی بدانید. سعی کنید بفهمید که چه چیزهایی را درست و چه کارهایی را نادرست انجام میدهند. دیجیتال مارکتینگ بهترین مکان برای برند شما می باشد
برای مشاوره می توانید با تیم موج دیجیتال در تماس باشید.
4. یک شعار جذاب بسازید
اگر می خواهید برند شما بیشتر اعتبار کسب کند و معنایی متفاوتی داشته باشد یک شعار جذاب پیدا کنید. طراحی سایت برای کسب و کار شما زمانی رشد می کند که از رقبا متمایز باشید. برای سئو وب سایت شما در صفحه اول گوکل شعار برند شما مخاطبان زیادی را به سایت هدایت می کند.
برای مثال، یکی از مشهورترین شعارهای برندسازی کسب وکار متعلق به برند نایک است «فقط انجامش بده» این 3 کلمه هیچ ربط مستقیمی به کفش ندارند اما شعار نایک، به یاد ماندنی است و جوهره برند را انتقال می دهد. انگیزه بخش است.
یک شعار برند باید موارد زیر را رعایت کرده باشد:
- انتقال مثبت نگری
- استفاده متفاوت از آن
- توضیح یک سودمندی کلیدی
- خاطره انگیزسازی آن
کلام آخر
برندسازی در فضای مجازی یکی از کارهای مهمی است که بعد از طراحی سایت باید انجام شود، شما برای برند سازی نیاز به تبلیغات هدفمند در فضای مجازی دارید، اول نکته برای تبلیغات مخاطبان هدف محصولات خود را پیدا کنید و همان جا تبلیغات انجام دهید.






دیدگاهتان را بنویسید