7 قانون موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام
7 قانون موفقیت و کسب درآمد از اینستاگرام
دوستان عزیز شما برای کسب درآمد از اینستاگرام مثل برنامه اجتماعی دیگه مهارتهایی را احتیاج دارید، کسانی که این مهارتها را داشته باشند، نتیجههای بسیار فوقالعادهای خواهد رسید. کسانی هم که مهارتهای کسب درآمد از اینستاگرام رو یاد نگیرند، طبیعتاً نباید انتظار نتیجه درخشانی داشته باشند، و محکوم به شکست میباشند.
نکته جالب اینجا است که، تمامی مهارتهایی که برای رسیدن به کسب درآمد از اینستاگرام به برای شما لازم است، اکتسابی میباشند؛ و شما میتوانید با اموختن این مهارتها و تمرین و تکرار آنها میتوانید
در شبکه جهانی اینستاگرام به موفقیتهای فراوانی برسید. البته با مدیریت پیج اینستاگرام با اصول صحیح. البته با طراحی سایت اصفهان و راه اندازی پیج اینستاگرام فروش خود را چند برابر می کنید.
ما در این مقاله 7 تا از قوانینی را که شما برای کسب درآمد از اینستاگرام احتیاج دارید معرفی میکنیم. برای آشنایی بیشتر این مقاله را مطالعه کنید: آموزش کسب درآمد از اینستاگرام + کارگاه آموزش اینستاگرام
1. محتوای باکیفیت و جذاب تولید کنید
در فضای اینستاگرام رقابت زیادی وجود دارد و کسب درآمد از اینستاگرام کمی دشوار است، اگر از تصاویر و محتوای باکیفیت استفاده نکنید، احتمالا کار سختتری برای جذب مخاطب خواهید داشت. محتوایی که در اینستاگرام تولید میکنید، حتی اگر آموزشی است هم باید به اندازه کافی برای مخاطبان شما جالب و آموزنده باشد. کننده
در مجموع باید از همه ابزارهای خود استفاده کنید تا محتوای شما چه در عمق و چه در سطح، چشم نواز باشد، و زمانی که مخاطب شما محتوای شما را مشاهده کرد؛ با علاقه کامل محتوای شما را دنبال کند، و جذب محتوای شما شود. همچنین باید عکسهایی که در اینستاگرام بارگذاری میکنید، دارای بهترین کیفیت باشند، همینطور شما میتوانید از برنامه های ادیت تصاویر برای ویرایش عکسهای خود استفاده بکنید. برای جذب فالوور واقعی در اینستاگرام خود حتما مقاله فالوور واقعی اینستاگرام و ربات های اینستاگرام را مطالعه کنید.
2. اهدافتان را مشخص کنید
میخواهید بازاریابی اینستاگرام شما به چه نتیجهای برسد؟ مثل سئو سایت باید استراتژی خاصی داشته باشید.
هنگام ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینستاگرام، مهم است که اهداف تجاری قابلدستیابی را در اولویت قرار دهید تا از اتلاف وقت و منابع جلوگیری کنید.
لیستی از اهدافی را که میخواهید از طریق بازاریابی اینستاگرام به دست آورید، بنویسید. برای کسب درآمد از اینستاگرام و با توجه به آنها به جلو بروید.
این موارد بسته به تجارت و صنعت بهطور طبیعی متفاوت خواهد بود، اما میتواند از رشد یک جامعه متعهد، افزایش آگاهی از نام تجاری، تا ایجاد تغییر در موارد دیگر باشد.
اگر در ابتدای استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود بتوانید این موارد را محدود کنید، به شما و تیمتان کمک میکند تا در مسیر خود باقی بمانند. اینستاگرام خود را چگونه پر بازده کنیم؟
3) فعالیت مستمر داشته باشید
کسب درآمد از اینستاگرام درست مثل موفقیت در دوی ماراتن است! برای رسیدن به اهداف، هیچ راه میانبری در این بستر وجود ندارد. باید آهسته و پیوسته حرکت کنید و رفته رفته با تولید محتوای مناسب، پیشرفت داشته باشید. هیچ وقت نمیتونید راهی را که در اینستاگرام باید در شش ماه طی بکنید چند هفتهای بروید. مثل سئو سایت که باید زمان زیادی برای کسب درآمد از اینستاگرام بگذارید.
توجه داشته باشید که قرار هم نیست که شما بعد از چندین سال در اینستاگرام به موفقیت برسید اگر چندین سال است که در این حوضه کار می کنید و موفقیتی کسب نکرده اید مطمعن باشید که راه را اشتباه رفتهاید. همچنین نمیتوان یک هفته منظم فعالیت کرد و دو هفته صفحه را کامل رها کرد و انتظار کسب نتایج دلخواه را داشت.این کار بزرگترین صدمه را به پیج شما خواهد زد.
حضور مستمر برای پیشرفت چه در این بستر و چه در بسترهای محتوایی دیگر، شاید مهمترین کلید موفقیت شما باشد. در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی شما باید به نکات ریز و بزرگ آن توجه کنید.
بیو مناسبی داشته باشید
کسب درآمد از اینستاگرام اولین چیزی که توجه کاربران یک صفحه را به خود جلب میکند، قسمت بیو یک صفحه است. بنابراین قسمت را تا جای ممکن باید جذاب کنید. قسمت بیو باید شامل توضیح کار شما، اینکه چه چیزی به مخاطبتان ارائه میکنید و یک کال تو اکشن مناسب باشد. استفاده از شکلکهای مناسب هم میتواند جذابیت بصری نوشتهها را بیشتر کند.
واضح است که اگر کاربران از توضیحات بیو شما خوششان نیاید، ممکن است از صفحه شما خارج شوند و هرگز شما را دنبال نکنند. بنابراین اهمیت همان چند کلمه کوتاه، بسیار زیاد است و باید با دقت به تکمیل بیو بپردازید و فراموش نکنید که بیو اولین قسمت در پیج شما است که مخاطب با آن برخورد میکند.
4. استوریهای فراوان و باکیفیت بسازید
هنگامی که محتوای جدیدی را منتشر می کنید، با گذاشتن استوری با کیفیت و مناسب کار خود با خبر دادن به دنبال کنندگانتان آنها را تشویق کنید تا پست شما را ببینند، با اینکار شما می توانید در همان یک ساعت اول به هدفتان برسید.
حتی میتوانید از استوری اینستاگرام برای معرفی بهتر محصولات خود استفاده بکنید. ویدیوی با کیفیت و آموزنده در قسمت استوری میتواند مخاطبان را به بازدید و خرید از چیج شما ترغیب بکند.
حتی شما میتوانید در استوریهای خود به مقایسه بین محصولات فروشگاه خود بپردازید و هر کسی هر به هر کدام از محصولات شما رای داد در قسمت دایرکت یک پیشنهاد رد نشدنی بهش بدهید، و برای خود جذب مشتری بکنید.
5. تجزیه و تحلیل محتوای رقبا
همانطور که تحقیقات بازار برای تعیین مخاطبان شما مهم است، برای تجزیه و تحلیل رقابت شما نیز بسیار مفید است!
هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی اینستاگرام و کسب درآمد از اینستاگرام بازیکنان بزرگ صنعت خود را در اینستاگرام شناسایی کنید و ببینید که آنها چهکاری انجام میدهند و فکر کنید که بتوانید بهتر انجام دهید. به یاد داشته باشید که مخاطبان هدف آنها نیز مخاطبان شما هستند، بنابراین در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:
- میزان تعامل آنها چقدر است؟ تعداد لایک + نظرات ÷ تعداد دنبال کنندگان *100
- آیا آنها به نظرات پاسخ میدهند؟
- دنبال کنندگان آنها چه سؤالاتی میپرسند؟
- از چه هشتگ هایی استفاده میکنند؟
- بیشتر از چه محتوایی استفاده میکنند؟
- دعوت به اقدام آنها چیست؟
انجام تمامی این تجزیه و تحلیل ها به شما کمک میکند تا رقیبان خود را بهتر بشناسید، بتوانید بهتر از آنها تولید محتوا بکنید، و در نهایت بتوانید خدمات یا محصولات بهتری ارائه دهید و مشتری زیادی جلب بکنید.
6. اصولی را برای خود مشخص کنید
این امر که از دوست خود صرفا به این علت که با یکدیگر صمیمی هستید، در رودر وایسی گیر کنید و به عنوان شریک تجاری استفاده کنید، بدون شک بدترین تصمیم خواهد بود.
در این نوع رابطه توجه داشته باشید که رعایت اصول تجاری، به چارچوب فکری شما نظمی درست خواهد داد. وقتی برای هر چیزی حتی فعالیت های خود ، اصولی را داشته باشید،و از آنها سرپیجی نکنید.
تعامل با مخاطبان
- پاسخگویی به کامنتها و دایرکتها: به سوالات و نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید.
- برگزاری مسابقات و چالشها: با مخاطبان خود تعامل برقرار کنید.
- استفاده از استیکرهای پرسش و پاسخ: از این طریق با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
دیجیتال مارکتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟
دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال به مجموعهای از فعالیتها گفته میشود که با استفاده از ابزارها و کانالهای دیجیتال، برای تبلیغ محصولات یا خدمات و ایجاد ارتباط با مشتریان انجام میشود. به عبارت سادهتر، هر نوع بازاریابی که از اینترنت، موبایل، و سایر فناوریهای دیجیتال استفاده کند، دیجیتال مارکتینگ محسوب میشود.
چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟
- دسترسی گسترده به مخاطبان
- هزینه کمتر
- اندازهگیری دقیق نتایج
- ارتباط تعاملی با مشتریان
جمع بندی
در حال حاضر شما باید در اینستاگرام تولید محتوای حرفهای داشته باشید، و بدون محتوای حرفهای و با کیفیت غیر ممکن است که شما بتوانیید برای پیج خود فالوور خوب و قابل توجهی کسب بکنید.
شما باید با داشتن یک استراتژی مشخص و یک نقشه راه عالی و البته داشتن صبر به تولید محتوای با کیفیت بپردازید، و مطمعن باشید که با رعایت اصول گفته شده حتما در مدت نه چندان طولانی تحولی عظیم در کسب و کار شما به وجود خواهد آمد.
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.