الگوریتم های اینستاگرام راهی برای فروش در اینستاگرام
هر کسب و کاری که در اینستاگرام راه اندازی میشود هدف خاصی دارد و می خواهد مخاطبان زیادی را جذب کند تا فروش خوبی پپدا کند. الگوریتم های اینستاگرام چگونه کار میکند؟ از سال 2014 تا الان به سرعت در حال تغییر بوده است و کسی نتوانسته دقیق متوجه تغییرات الگوریتم اینستاگرام شود.
تا حالا به این فکر کردهاید چطوری می توانید به صفحه جستجو اینستاگرام دست پیدا کنید؟ یا اینکه اینستاگرام برای ارزش محتوا شما از الگوریتم خاصی استفاده می کند؟
برای رسیدن به جواب این سوالها تا آخر مقاله با ما همراه باشید. در ضمن طراحی سایت اصفهان تخفیف ویژه برای شما گذاشته است.
الگوریتم های اینستاگرام چیست؟
الگوریتم اینستاگرام همان هوش مصنوعی میباشد در واقع تمامی محتوا های اینستاگرام را بررسی میکند و میزان بازدهی هر محتوا را آنالیز کرده و بهترین آن را به مخاطبان نمایش میدهد.
شاید چند سال پیش رسیدن به اکسپلور اینستاگرام کار راحتی بود. به دلیل اینکه پستها به راحتی طبق زمانبندی به کاربران نمایش داده میشد، اما بعد از مدتی اینستاگرام تغییرات بزرگی را اعمال کرد و دیگر به این راحتی نیست.
با توجه به این تغییرات، ابتدا به کاربران نمایش بده یا در آخر، فقط رفتار و فعالیت کاربران پیج شما جایگاه پست شما را مشخص میکنند، مثلا پست شما ممکن بود 4 ساعت پیش انتشار پیدا کرده ولی در اواخر صفحه فید کاربران به نمایش داده شود و عملاً تعداد بسیاری از دنبال کنندگان شما followings پستهایتان را مشاهده نکنند.
پیشنهاد ویژه!
طبق توضیحات مطرح شده در این مقاله الگوریتم های اینستاگرام، محتوای شما باید اول به 20% از فالورهای پیج نشان داده شود. خوب حالا این هنر شما است که بهترین محتوای که میتوانید در پیج خود قرار دهید و استوریهای چشم گیری انتشار بدید از هشتگ های هدفمند و درست حسابی استفاده کنید تا مخاطبان با شما تعامل خوبی پیدا کنند.
برای فالوورهایتان محتوا تولید کنید نه برای خودتان و اینستاگرام!
مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان
یکی از خدمات شرکتهای طراحی سایت اصفهان مدیریت پیج اینستاگرام است، اینستاگرام در چند سال اخیر توانست محبوبیت بالای پیدا کند و مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان یکی از خدمات ویژه برای رشد کسب و کارهای سنتی میباشد.
چگونه در برابر الگوریتم های اینستاگرام پیروز باشیم؟
-
تعامل برقرار کردن با کاربر
اینکه شما بتوانید با فالوورهای پیج خودتان ارتباط خوبی داشته باشید یک مهارت است راز موفقیت پیجهای بزرگ ایجاد تعامل با کاربران میباشد. پیجهای زیادی را دیده اید هروز داخل استوریهای خودشان زندگی روزمرگی خودشان را قرار میدهند و در مورد داستان کوتاهی استوری انتشار میدهند، همین کارها باعث میشود اینستاگرام متوجه شود شما فعال هستید و به نمایش پست آنها برای شما و بلعکس در فید، اولویت میدهد.
-
تعامل کاربر با محتوا
بحث تعامل پیداکردن صرفا به رفتار کاربران با یکدیگر پایان داده نمیشود. این مقاله را مطالعه کرده اید در ابتدا مقاله گفتیم که الگوریتم های اینستاگرام به نحوی عمل میکند که پست تازه منتشر شده شما را به 20 درصد از مخاطبانتان نمایش میدهد و بعد از آن اگر این افراد با پست شما تعامل مناسبی داشتند، شانس آن را برای نمایش به دیگر افراد نیز افزایش میدهد.
تعامل کاربر با محتوا یعنی اینکه فالوورهای واقعی پیج شما پست شما را لایک، ذخیره، کامنت، اشتراک گذاری و… انجام دهد.
قیمت مدیریت پیج اینستاگرام به چه عواملی بستگی دارد ؟
- طراحی گرافیک پیج اینستاگرام
- محتوای تولید شده با کیفیت باشد
- تبلیغات هدفمند و اصولی
- مدیریت کامنت های اینستاگرام
روشهای بهبود رتبه اکانت تجاری در اینستاگرام
در ادامه چند روش بهبود عملکرد اینستاگرام بر اساس آگاهی از الگوریتمهای متعدد اینستاگرام وجود دارد.
-
بیزینسی کردن پیج خودتان را در برنامهتان باشد
بهجای برنامهریزی ساده یک تقویم از محتوا در مورد چیزهایی که میخواهید با آنها رتبه بهتری دریافت کنید، بنویسید. محتوای تولید شده باید سبب جذب مخاطب، تعامل و اشتراکگذاری با دوستان شود؛ بنابراین باید بدانید هدف پست تعامل کاربر با محتوا و درگیری با محتوا میباشد. آیا محتوا نیاز کاربر را برآورده میسازد؟ چگونه آنها را وادار کنم کاری را انجام دهند؟ فقط با کمی نگاه به جلو، محتوای شما میتواند به تعامل واقعی در زمان واقعی با مخاطب برسد.
-
محتوا مورد علاقه کاربران باشد
سعی کنید میزان علاقه کاربران را نسبت به محتوای خود پیدا کنید و در همان زمینه بیشتر پست انتشار دهید. اگر در زمینه پیج سرگرمی تفریحی هستید با انتشار پست ورزشی میزان علاقه فالوورهای به پست ورزشی بیشتر است پس سعی کنید در زمینه ورزشی بیشتر پست قرار دهید.
-
از قابلیت (Reels) اینستاگرام استفاده کنید
ریلز (Reels) جدیدترین ابزار و یک تاکتیک رقابتی اینستاگرام در مقابل تیک تاک است. کلیپهای 15 ثانیهای را با فیلتر و موزیک موردنظر خود ایجاد کنید. ویدئوهای تحت عنوان ریلز 67% بیشتر از ویدئو معمولی تعامل دارند و در رتبهبندی الگوریتم های اینستاگرام موردتوجه قرار میگیرند؛ بنابراین شجاع باشید و ایجاد کنید!
-
از استوری غافل نشوید
بیش از 500 میلیون نفر روزانه داستانها را دنبال میکنند، با خلاقیت مرتبا داستانها را ارائه نموده تا افراد بیشتری را جذب کنید. البته در پکیج مدیریت پیج اینستاگرام در اصفهان تمامی روند را برای مشتریان انجام میدهیم.
چند ترفند برای ایجاد استوری خفن
- در داستانها محتوای کمی طولانی بنویسید تا زمان صرف شده برای دیدن استوری را افزایش دهید.
- محتواهای خاص و زمانبندی شده بنویسید تا مردم محتوای شما را پیشبینی کنند.
- با استفاده از آزمونها، نظرسنجیها و سوالات، فرصت کافی برای تعامل کاربر را ایجاد کنید.
- برای تشویق اشتراک داستان از هشتگ و ذکر نام برند استفاده کنید.
ایجاد محتوای اختصاصی و زمان بندی استوری
تاثیر هشتگ در بهبود رتبه اینستاگرام
باتوجهبه نظر برخی کارشناسان استفاده از 11 تا 30 هشتگ در هر پست سبب بهبود رتبه در الگوریتم های اینستاگرام میشود اما کیفیت هشتگ موضوع مهمتری خواهد بود. بههرحال، هشتگها نهتنها ابزاری برای یافتن محتوای شما توسط مخاطباناند، بلکه با انتخاب هوشمندانه میتوانند مخاطبان جدیدی را به سمت شما سوق دهند؛ بنابراین، اختصاص دادن زمان برای جمعآوری هشتگهای مناسب ارزش آن را خواهد داشت.
کلام آخر
پیشنهاد ما برای افزایش موفقیت خودتان در اینستاگرام و شانس خود برای ورود به اکسپلور اینستاگرام، کیفیت محتوا و تصاویر و ویدیوهای خود را بالا ببرید. در ضمن یادتون باشه از انتشار استوریهای چشم گیر غافل نشوید.
طبق آمار منتشر شده در سال گذشته، تعداد کاربران استوری اینستاگرام در روز بیشتر از 500 میلیون نفر است. بهترین گزینه برای ارتباط با فالوورهای اینستاگرام و اعتماد بیشتر کاربران با شما انتشار استوری خفن میباشد.
آموزش کسب درآمد از اینستاگرام + کارگاه آموزش اینستاگرام
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.